Запитання та відповіді

Питання: Де знаходиться ваші магазин ?
Відповідь:

Наші магазини знаходяться за адресами:

вул. Бориса Гмирі 2 (м. Позняки)
(044) 569-69-00, (044) 220-19-20
вул. Гната Хоткевича 10 (м. Чернігівська)
(044) 220-27-69, (044) 229-79-70, (097) 656-86-62
вул. Є. Теліги 3 (м. Шулявська, м. Дорогожичі)
(044) 369-38-99, (098) 734-11-77
вул. Героїв Севастополя 25 (біля Медгородка)
(044) 369-38-99, (068) 613-83-09
вул. П. Калнишевського 7 (р-н Оболонь, біля Діагностичного ц-ру)
(044) 369-38-99, (098) 734-11-77
вул. Васильківська 15/14 (м. Голосіївська, м. Васильківська)
(044) 258-72-17, (097) 414-97-46
вул. Інститутська 16 (м. Хрещатик)
(044) 253-70-70, (068) 871-35-45
вул. Верхній Вал 18 (м. Контрактова площа)
(044) 496-26-21, (096) 436-68-99
вул. Курська 4а (р-н Солом'янська площа)
(044) 338-48-39, (067) 845-75-66
вул. Прилужна 4/15 (м. Академмістечко)
(044) 338-42-29, (068) 968-69-92
вул. Салютна 4а (м. Нивки)
(044) 228-51-09, (068) 057-18-77
б-р Перова, 36 (ТЦ Квадрат)
(067) 874-20-35
Питання: Який у вас графік ?
Відповідь:

Ми працюємо повний тиждень.

Пн-Пт: 09:00-21:00, Сб-Нд: 10:00-18:00, без обіду.

Питання: Чи можу я придбати у вашому магазині представлені на сайті товари?
Відповідь:

Так. Як правило , всі товари є в наявності в магазині , за винятком великогабаритних товарів ( медичні ліжка , гідроподьемнікі , скутера і т.д.). Тому для зручності все ж рекомендуємо попередньо уточнювати наявність цікавить Вас товару .

Питання: Як отримати рахунок - фактуру для оплати товару через банк?
Відповідь:

Вкажіть у Вашій заявці або проінформуйте продавця- консультанта , що Ви хочете заплатити за товар через банк. Залишіть свою контактну інформацію і на протязі 1- го робочого дня ми відправимо вам рахунок .

Питання: Якщо я проживаю не в Києві , чи можу я замовити у вас товар ?
Відповідь:

Так. Ми надсилаємо товари по Україні компаніями перевізниками (Нова Пошта, Інтайм, Делівері, Автолюкс тощо). Ви зможете отримати Ваш товар або на базі компанії-перевізника або товар буде доставлений Вам додому.

Питання: Якщо цікавить товару немає в наявності , чи можна його замовити ?
Відповідь:

Звичайно так . Для цього Вам необхідно передзвонити до нас в магазин і залишити продавцям -консультантам заявку на цей товар . Як тільки він з'явиться у нас в наявності , ми Вам зателефонуємо , також ми можемо повідомити приблизні терміни поставки товару .

Питання: Як швидко доставляється товар ?
Відповідь:

При замовленні товару з Києва , максимальний термін доставки - 24 години , але якщо Ви замовили товар до обіду ми майже завжди привозимо його в цей же день. При доставці в інші міста України , ми відправляємо товар на протязі 24 годин з моменту надходження оплати за товар + час за який компанія перевізник доставить товар у Ваше місто.

Питання: Яка гарантія на товари і де їх можна полагодити в разі поломки ?
Відповідь:

Усі товари продаються в нашому магазині мають гарантію від 1 місяця до 5 лет. Товари сопровождаються фірмовими гарантійними талонами або талонами нашого магазину , мають гарантію виробника і обслуговуються в сервісних центрах.